2013. március 13., szerda

Kedves Résztvevők!


 Kedves Résztvevők!

Minden történet a helyén, tegnapra még vártuk az utolsót, de sajnos nem fogjuk megkapni, így a felkerült öt történetet lehet pontozni.
Adós voltam még az írók listájával, az, hogy ki melyik történetet írta, a pontozás végéig titokban marad.

Névsor:

Kitty Fricskamacska
Eni R. Kalovich
zsuzsanna1987
Scale
Mariann


                                          Nem tudtam kihagyni ezt a képet!:'D

Nektek köszönöm a munkát, és a kitartást. Írásaitokat ajándék bannerekkel tudjuk díjazni, ha igény van rá esetleg a szervező (ebben csak Emyke tud részt venni) hajlandó rászánni magát egy ajándék törire is.

Hála Merlinnek, lassan érkeznek a kritikák is!

A kihívás elején megadtam határidőket. Mivel csak ennyi történet érkezett be, valószínűleg előbb le fogom zárni a pontozást. Hétvégén leírom, hogy mikor. 

Köszönettel

A szervezők

2 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Sajnálom, hogy az utolsó történet végül nem érkezett be, de legalább öt ember maradt a végéig. (Lehetett volna rosszabb is.)

    Viszont a névsort olvasgatva látom, hogy megint nincs helyesen írva a nevem... Tudom, hogy a mail címemben így van, de mindenhova Scale-ként vagyok regisztrálva, és a versenyre is Scale néven jelentkeztem. Kérlek titeket, javítsátok a hibát.

    Előre is köszönöm!

    Üdv,
    Scale

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    :( sajnálom Emyke, hogy így alakult, de KÖSZÖNÖM a már eddig kapott kritikákat.

    VálaszTörlés