2013. április 7., vasárnap

Díjak, nyeremények:)


Kedves Résztvevők!

Nincs más hátra, minthogy feltöltsem az emlék bannereiteket. 

Még egyszer köszönöm a részvételt.

Emyke












Az írókon kívül egy kihívásnak több résztvevője van, mint az ember gondolná. Különdíjjal jutalmazom a bétákat, akik segítségükre siettek az íróknak, hogy hibátlan történet kerüljön ki a kezük alól. Jutalom jár az egyéb segítőknek, akik a kihívás körüli kérdésekben adtak hasznos tanácsokat. És a kritikaíróknak, akik nélkül nem kihívás egy kihívás. 

Köszönöm Nektek!





















4 megjegyzés:

  1. Hűűűű, hogy csodaszépek lettek a bannerek, ráadásul személyre szabottak. :)))) Nagyon szépen köszönöm! ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy én is kaptam díjat :D Nagyon örülök neki, habár nem hinném, hogy valóban annyit segítettem. De, ha kaptam viszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert sokszor hívtad fel a figyelmemet apróságokra:) nagyon hálás vagyok érte!

      Törlés