2013. február 26., kedd

Pennavégen - E. R. Kalovich

 E. R. Kalovich nevű írónk is beküldte a valentines játékunkat. Mit ne mondjak, nekem nagyon tetszett! Jutalma 100 pont a saját házának, és egy díszpéldányszám a professzornak!


Egyperces – A nagy Ő


Rita Vitrol írása.

Interjú alanyom Annie, a boszorkány, kinek szeszélyes kapcsolata volt minden nő mágusával, Perselus Pitonnal. Vajon ki ez a férfi? A rút külső mögött rejtőzik egy elszánt, szexista lélek? Vagy esetleg egy szado - mazo őrült? Hölgyeim és uraim, Annie kitálal!

- Nos, akkor kezdhetjük is! Kérem, mondja el, hogy, hogyan is kezdődött ez az egész ügy maga és a Roxfort mostani igazgatója között!
- Óh, ez egy aprócska kis ballépés. Jött aztán el is ment.
- Ugyan már kedvesem! Meséljen a professzor úrról! Az olvasók kielégíthetetlenek ez ügyben. Voltak furcsa szokásai? Netalántán szeszélyes volt? Vagy csak jó az ágyban?
- Óh, Rita ha tudnád mennyire jó! (nevet)
- Úgy látom rátapintottam a lényegre.
- A lényegre! A lényegre! Nos, hogy is mondjam. A férfi az csak férfi. Perselus Piton is csak egy férfi akinek kell a sok szex. Bárhol és bármikor. A mi kapcsolatunk amolyan furcsa volt… Inkább szex kapcsolat. Szex éjjel, nappal és este, hajnalban, az ágyon, a kertben, a pincében. Ahol csak el tudod képzelni! (nevet)
- Megdöbbentesz. A férfi külseje egyáltalán nem ezt sugallja.
- Óh, hát hogyne. Eljátssza a hőst, de nem tud szeretni. Soha nem is szeretett senkit, mert kőből van a szíve. Én mondom lányok, tegyetek le róla! ( hahotázik)
- És hogy ért véget a kettőtök közti ,,szoros kötelék”?
- Egyszerűen azt mondtam: Nem! Rita, nem tűrhettem tovább ezt az egészet. Nem bírtam az erőszakos játékait. A kötél mindig dörzsölte a csuklóm és…hadd ne soroljam!
- Köszönöm, hogy itt voltál Annie!
- Én köszönöm, drága Rita!

Az eredeti interjú, pulitzer penna nélkül.

Rita Vitrol írása.

Interjú alanyom Annie, a boszorkány, kinek szeszélyes kapcsolata volt minden nő mágusával, Perselus Pitonnal. Vajon ki ez a férfi? A rút külső mögött rejtőzik egy elszánt, szexista lélek? Vagy esetleg egy szado - mazo őrült? Hölgyeim és uraim, Annie kitálal!

- Nos, akkor kezdhetjük is! Kérem mondja el, hogy, hogyan is kezdődött ez az egész ügy maga és a Roxfort mostani igazgatója között!
- Óh, ez egy rövidke kis történet. Épp, hogy elkezdem már be is fejezem. (mosolyog)
- Ugyan már kedvesem! Meséljen a professzor úrról! Az olvasók kielégíthetetlenek ez ügyben. Voltak furcsa szokásai? Netalántán szeszélyes volt? Vagy csak jó az ágyban?
- A professzor úr sok mindenben jó, de ha lehet ezt most nem kötném az olvasók orrára. (kuncog)
- Úgy látom rátapintottam a lényegre.
- Nem éppen, Rita. Tudod ez egy elég kényes ügy számomra, mert igazán szerettem Perselus Pitont. Nagyszerű ember és mély tiszteletet érzek iránta.
- Megdöbbentesz. A férfi külseje egyáltalán nem ezt sugallja.
- Óh, igen. Bátortalan. Úgy gondolom, csak egy erős idegzetű nő kell mellé aki megtanítja, hogyan is kell szeretni. Én sajnos nem voltam ilyen
- Hmm, ez érdekes. És hogy ért véget a kettőtök közti ,,szoros kötelék”?
- Nem voltam elég tűrő képes és volt egy szakadék közöttünk, ugyanis a munkája sajnos sok időt elvett az együtt töltött időből. Ezt sajnáltam és véget kellett vetnem az egésznek. Tudom, hogy így sokkal jobb.
- Köszönöm, hogy itt voltál Annie!
- Én köszönöm, drága Rita!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése